Η Κρήτη μπορεί να γίνει μια Silicon Valley του κόσμου.

Η Κρήτη μπορεί να γίνει μια Silicon Valley του κόσμου.
 30-5-europlan-154x53 24-10-zaxarias-anim-114x53 7-11-lift-anim-139x50 11-11-karnagio-73x40 animx130-bueno 30-10-darts-brok-anim 2-12-glamour-anim-124x53

«Η Κρήτη έχει μια τεράστια δυναμική μέσα από τα ερευνητικά και επιστημονικά της ιδρύματα. Το νησί μπορεί να γίνει μια Silicon Valley του κόσμου» 

ανέφερε σήμερα ο Στηβ Βρανάκης, υπεύθυνος της Google Creative Lab, ο οποίος παραβρέθηκε σε σύσκεψη των Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων της Κρήτης που οργάνωσε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών και η Περιφέρεια Κρήτης στο Ίδρυμα Τεχνολογίας Έρευνας (ΙΤΕ).
Ο βασικός στόχος που θέτουν η Περιφέρεια Κρήτης και τα επιστημονικά-ερευνητικά ιδρύματα του νησιού τη νέα προγραμματική περίοδο 2014-2020, όπως τονίστηκε στη συνάντηση, είναι η διασύνδεση της έρευνας, της καινοτομίας, της πραγματικής οικονομίας αλλά και της επιχειρηματικότητας, που θα συντελέσει στην περαιτέρω ανάπτυξη και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Στην συνάντηση-σύσκεψη στο ΙΤΕ συμμετείχαν εκπρόσωποι του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης, του Πανεπιστημίου και του Πολυτεχνείου Κρήτης, του ΤΕΙ Κρήτης, του ΕΛΚΕΘΕ, του ΜΑΙΧ κ.ά.
«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος που παραβρίσκομαι σήμερα εδώ, με τους λαμπρούς επιστήμονες των ερευνητικών και επιστημονικών ιδρυμάτων της Κρήτης. Στόχος είναι να διεκδικήσουμε τη γνώση, την επιστήμη, την καινοτομία που παράγουν. Η Κρήτη έχει μια τεράστια δυναμική μέσα από τα ερευνητικά και επιστημονικά της ιδρύματα, τους φοιτητές. Το νησί μπορεί να γίνει μια Silicon Valley του κόσμου» σημείωσε ο Στηβ Βρανάκης.
Απαντώντας σε ερώτηση για τη χρήση του διαδικτύου, δήλωσε «εραστής» του ίντερνετ και πρόσθεσε: «Με τη σωστή χρήση του υπηρετείται η δημοκρατία, ο πολιτισμός η οικονομία. Ειδικά οι νέοι μας έχουν πρόσβαση στη γνώση στη τεχνολογία, στην επιχειρηματικότητα, έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν τις ιδέες τους».
Ο περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, επισήμανε ότι «προσπάθεια της Περιφέρειας Κρήτης, μέσω της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 και με τον συνεχή διάλογο με τα ερευνητικά και ακαδημαϊκά μας ιδρύματα, είναι η Κρήτη να αποτελέσει πόλο καινοτομίας, τεχνολογίας, έρευνας». Αναφερόμενος στα κονδύλια της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 για την έρευνα, την τεχνολογία, την καινοτομία, τόνισε: «Μπορούμε να βρούμε προσθετικούς πόρους, αλλά και ανταγωνιστικά προγράμματα και με τη συνεργασία με όλα τα ιδρύματα να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα υπέρ των νέων μας. Η Περιφέρεια Κρήτης επενδύει στη γνώση, στην καινοτομία, στην τεχνολογία».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Ιδρύματος Έρευνας και Τεχνολογίας, Κώστας Φωτάκης, δήλωσε: «Όλα τα ιδρύματα της Κρήτης, τα ερευνητικά και τα ακαδημαϊκά, το Πολυτεχνείο, το Πανεπιστήμιο, το ΙΤΕ, το ΤΕΙ, το ΜΑΙΧ, το ΕΛΚΕΘΕ, το “ΔΗΜΗΤΡΑ”, θα προσπαθήσουν να στηρίξουν την τοπική οικονομία από τη μια πλευρά, και από την άλλη να τη μετασχηματίσουν με έναν τρόπο συντονισμένο, και αυτό παρουσιάστηκε σήμερα για πρώτη φορά. Ήδη έχουμε τη θετική απόκριση της Περιφέρειας Κρήτης, και σε αυτή τη νέα προγραμματική περίοδο, που έχουν προβλεφθεί πόροι, είμαστε πραγματικά αισιόδοξοι ότι το δυναμικό που υπάρχει θα αξιοποιηθεί προς όφελος της Κρήτης, της χώρας ευρύτερα».
Εξάλλου ο εκπρόσωπος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Κρητών, Ιπποκράτης Μπελαδάκης, χαρακτήρισε τον Στηβ Βρανάκη ως μια λαμπρή προσωπικότητα στην Google, υπογραμμίζοντας ότι έχουμε πολλούς άλλους «Βρανάκηδες» στην Κρήτη, στην Ελλάδα, και πρέπει να τους αναδείξουμε. Παράλληλα, τόνισε ότι η συνεργασία του Παγκοσμίου Συμβουλίου Κρητών με την Περιφέρεια και με τα επιστημονικά μας ιδρύματα θα συνεχιστεί.
Ποιος είναι ο Στιβ Βρανάκης
Ο Στιβ Βρανάκης, είναι 41 χρόνων και γεννήθηκε στον Καναδά. Κατάγεται από τα Χανιά και είναι διευθυντής του «Creative Lab της Google». Ανάμεσα σε άλλα έχει αναλάβει το «Chrome Web Lab», το «World Wonders Project», το «Google+ “A life lived and shared”», το «Jamal Edwards» του «Chrome» και το κανάλι «YouTube Space Lab Channel».
 Ο Στιβ Κρανάκης έχει αναλάβει μαζί με άλλους 8 Έλληνες να χτίσει από το μηδέν την «εταιρική ταυτότητα» της Ελλάδας.

Πηγή: www.iefimerida.gr/node/164625#ixzz38W1awjiT

anim-v-mathisi_250  30-3-kotsov-200 11-6-foroepilisis-104x50
 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

29-8-fpa-400-ban