Το “εδώ ζούμε” απογειώθηκε από το Νίκος Καζαντζάκης, video

Το “εδώ ζούμε” απογειώθηκε από το Νίκος Καζαντζάκης, video
 30-5-europlan-154x53 24-10-zaxarias-anim-114x53 7-11-lift-anim-139x50 11-11-karnagio-73x40 animx130-bueno 30-10-darts-brok-anim

75 χρόνια διαρκούς λειτουργίας κλείνει φέτος ο αερολιμένας Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης με τον ρόλο της μεγαλύτερης πύλης εισόδου επισκεπτών στο νησί να είναι πρωταγωνιστικός. 

Η εκπομπή του WEB T.V του www.anatolh.com βρέθηκε στο Νίκος Καζαντζάκης μίλησε με τον αερολιμενάρχη Γιώργο Πλιάκα, μπήκε στην αίθουσα του ραντάρ προσέγγισης του Πύργου Ελέγχου και ξεναγήθηκε στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι προσεγγίσεις των αεροσκαφών από τον πρόεδρο του σωματείου  των μελών αεροναυτιλίας Μανόλη Μανολάκη ενώ για το επάγγελμα του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας η εκπομπή μίλησε με τον Λευτέρη Μηλιό.  

6 εκατομμύρια επισκέπτες εξυπηρετεί κάθε καλοκαίρι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, με τις δυνατότητες τους να αγγίζουν έως και τα 8 εκατομμύρια,  το οποίο είναι και το μεγαλύτερο τουριστικό αεροδρόμιο της χώρας λόγο των πάρα πολλών προσεγγίσεων πτήσεων τσάρτερ. 

«Την περίοδο αυτή έχουμε 130 με 150 πτήσεις ανά ημέρα, με το αεροδρόμιο να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε 10 προσγειώσεις και 12 απογειώσεις ανά ώρα, σύνολο 22 κινήσεων ανά ώρα που όταν απαιτείτε αυτό το όριο το υπερβαίνουμε για να καλύψουμε τις ανάγκες πάντα μέσα στα πλαίσια των διεθνών συνθηκών ασφαλείας. Το αεροδρόμιο είναι σε θέση ανά ώρα να δεχθεί στο εσωτερικό του 1900 επιβάτες, όριο που στις γεμάτες ώρες και περιόδους επίσης ξεπερνιέται ενώ σε ότι αφορά την στάθμευση των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο αυτές είναι για 14 αεροπλάνα όπου και εδώ υπάρχει η δυνατότητα να ξεπεραστεί ο αριθμός τους.» είπε ενώ σε ότι έχει να κάνει με το θέμα της πολυκοσμίας που παρατηρείται μερικές φορές είπε πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το αεροδρόμιο είναι τουριστικό και οι επιβάτες έρχονται με λεωφορεία και αυτό πο μόνο τους μερικές ώρες σε μερικές μέρες δημιουργεί μια πληθώρα επιβατών ξαφνικά στις εγκαταστάσεις του Νίκος Καζαντζακης. 

«Οι καθυστερήσεις  έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο όπως άλλωστε γίνεται σε όλα τα αεροδρόμια που έχουν τον χαρακτήρα του τουριστικού αεροδρομίου.» είπε και τόνισε ότι και το αεροδρόμιο του Ηρακλείου έχει πληγεί σε ότι αφορά το προσωπικό του ενώ από την μεριά των εγκαταστάσεων δεν μπορούν να γίνουν πολλά πιο πολλά από όσα ήδη υπάρχουν σε αυτό. 

Για τα υπόλοιπα αεροδρόμια του νησιού, των Χανιών και της Σητείας , είπε ότι και αυτά έχουν αποκτήσει ένα δικό τους κομμάτι από τις εταιρίες που μεταφέρουν κόσμο. Συγκεκριμένα για αυτό της Σητείας είπε ότι μπορεί να παίξει καθοριστικό παράγοντα στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην ανατολική Κρήτη εάν βέβαια δημιουργηθούν οι υποδομές και οι κλίνες στην περιοχή ώστε να μπορεί ο επιβάτης να βρίσκεται στο ξενοδοχείο του σύντομα. 

Σε ότι αφορά την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είπε πως το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι έτυμο να υποδεχτεί συνεχόμενα αυξημένη ροή πτήσεων για περισσότερους μήνες. Ακόμα και ο χώρος και η κίνηση έξω από το αεροδρόμιο είπε πως έχουν ομαλοποιηθεί με τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει και τους χώρους που έχουν παραχωρηθεί από τον Δήμο για παρκινγκ λεωφορείων και αυτοκινήτων ενώ τόνισε και το γεγονός της βράβευσης του λιμανιού του Ηρακλείου όπου έχει καταφέρει να μπορεί να δέχεται το νέο προϊόν της κρουαζιέρας όπου οι επιβάτες του κάθε πλοίου θέλουν μόλις 15 λεπτά για να βρεθούν από το αεροδρόμιο στην καμπίνα τους. 

Ο κ. Πλιάκας είπε ακόμα ότι οι επιβάτες θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να μην δυσανασχετούν όταν στον έλεγχο υπάρχει αυστηρότητα από την στιγμή που η ασφάλεια για ένα αεροδρόμιο είναι το παν. Στον σκοτεινό θάλαμο του ραντάρ του πύργου ελέγχου που βρεθήκαμε αμέσως μετά ο πρόεδρος του σωματείου αεροναυτιλίας Μανόλης Μανολάκης και οι εργαζόμενοι βάρδιας την ίδια ώρα μας παρουσίασαν όλες εκείνες τις ενέργειες που γίνονται κατά την είσοδο ενός αεροπλάνου στον εναέριο χώρο ευθύνης του αεροδρομίου Ηρακλείου έως την προσγείωση και την απογείωση τους   με την προσήλωση των εργαζομένων να είναι καθολική από την στιγμή που ένας λάθος θα μπορούσε να είναι και μοιραίο. «Από την ώρα που ένας συνάδελφος κάθεται στην θέση του δεν κάνει τίποτα άλλο να αποσπάσει την προσοχή του από την στιγμή που έχει την ευθύνη για την ομαλή προσέγγιση του αεροπλάνου στο έδαφος με διαρκή επαφή με τον πιλότο της κάθε πτήσης.» 

Τις απαιτήσεις του επαγγέλματος του ελεγκτή της εναέριας κυκλοφορίας παρουσίασε ο Λευτέρης Μηλιός λέγοντας πως είναι ένα επάγγελμα απαιτητικό με συνεχείς εξετάσεις και μελέτη  ενώ σε ότι αφορά την ασφάλεια των πτήσεων είπε πως οι επιβάτες πρέπει να νοιώθουν ασφαλείς διότι τόσο το προσωπικό σε όλες τις βαθμίδες των αεροπορικών μεταφορών. 

Η εκπομπή βρίσκεται ήδη στο αρχείο των εκπομπών στο www.anatolh.com και μπορείτε να την δείτε ανά πάσα ώρα και στιγμή και απο εδώ

ΘΑΝΟΣ ΚΟΡΟΜΠΥΛΙΑΣ 
anim-v-mathisi_250  30-3-kotsov-200 11-6-foroepilisis-104x50 4-11-geseex50
 
29-8-fpa-400-ban