Όλη η Κρήτη μαζί, κατακτά το ΒΕΡΟΛΙΝΟ

Όλη η  Κρήτη μαζί, κατακτά το ΒΕΡΟΛΙΝΟ
 30-5-europlan-154x53 24-10-zaxarias-anim-114x53 7-11-lift-anim-139x50 11-11-karnagio-73x40 animx130-bueno 30-10-darts-brok-anim 2-12-glamour-anim-124x53 7-12-markaki-anim-64x33

Η ενιαία-δυναμική παρουσία της Κρήτης στην διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον και τα θετικά σχόλια

Το ενδιαφέρον και τα θετικά σχόλια συγκεντρώνει η ενιαία παρουσία-προβολή της Κρήτης στο περίπτερο της Περιφέρειας στο Βερολίνο, στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB 2014 που άνοιξε σήμερα τις πύλες της. 

Στην έκθεση που θα διαρκέσει μέχρι τις 9 Μαρτίου η Κρήτη για πρώτη φορά συμμετέχει με δικό της περίπτερο 75 τ.μ., και σε συνεργασία με τους φορείς και τους επιχειρηματίες η Περιφέρεια Κρήτης κάνει πράξη  την ενιαία προβολή του νησιού. 

Στα εγκαίνια της έκθεσης η Περιφέρεια εκπροσωπείται από την  Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, τον Εκτελεστικό  Γραμματέα της Περιφέρειας Κρήτης Νίκο Ραπτάκη τον Περιφερειακό Σύμβουλο Κώστα Μπαντουβά ενώ αύριο Πέμπτη 6 Μαρτίου παρόν στην έκθεση θα είναι ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης όπου σε ειδική εκδήλωση στο περίπτερο του νησιού μας θα παρουσιαστεί η νέα οπτική ταυτότητα της Κρήτης.

Σε συνεργασία με τους φορείς τουρισμού του νησιού (Ενώσεις Ξενοδοχείων, Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων Κρήτης, Σύλλογο Δ/ντων Ξενοδοχείων), το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης και το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας,  η Κρήτη συμμετέχει στην έκθεση του Βερολίνου η οποία αποτελεί το βαρόμετρο του παγκόσμιου τουρισμού, συγκεντρώνοντας συμμετοχές από όλο τον κόσμο και επιχειρηματίες από την τουριστική «βιομηχανία». 
Στην διάρκεια των εγκαινίων της έκθεσης το ενιαίο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης κατακλύστηκε από εκπροσώπους ξένων αποστολών, κορυφαίους διεθνείς τουριστικούς παράγοντες και επισκέπτες.

«Το περίπτερο της Κρήτης με την ενιαία και την δυναμική παρουσία-προβολή του νησιού μας στο Βερολίνο προκαλεί το ενδιαφέρον και τα θετικά σχόλια όλων» δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Μαρία Λιονή. Έμφαση, όπως είπε, στην προβολή του νησιού μας δίνουν οι εφαρμογές του Ιδρύματος Τεχνολογίας Έρευνας Κρήτης με τους διαδραστικούς πίνακες όπου διαφημίζεται «ζωντανά» το νησί μας στο Βερολίνο όπως και τα επιτεύγματα της υψηλής τεχνολογίας του κορυφαίου ερευνητικού μας ιδρύματος. 
Η κ. Λιονή παράλληλα, πρόσθεσε, η αντιπροσωπεία της Περιφέρειας συμμετείχε χθες σε εκδήλωση του ΕΟΤ στο Βερολίνο παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, όπου ο παριστάμενος Γερμανός υφυπουργός Γιοακίμ Φούχτελ εξήρε την συμμετοχή και προβολή της Κρήτης και της χώρας στην έκθεση, προτρέποντας παράλληλα τους συμπατριώτες του να επισκεφθούν την χώρα μας. 

Η Περιφέρεια Κρήτης με στόχο την ανάδειξη όλων των πλεονεκτημάτων του νησιού μας (πολιτισμός, γαστρονομία, φύση, υπηρεσίες), ως ένας ανταγωνιστικός ποιοτικός προορισμός για όλες τις εποχές θα πραγματοποιήσει σειρά δράσεων στη διάρκεια της έκθεσης.

Δράσεις στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης

Δράση 1: (καθ όλη την διάρκεια της έκθεσης)

·        «Creative Crete». Τοποθέτηση διαδραστικών συστημάτων (ψηφιακών εφαρμογών), σε συνεργασία με το ΙΤΕ από όπου οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να παίρνουν πληροφορίες για αρχαιολογικά μνημεία, Κρητικές συνταγές, φυσικό πλούτο , εναλλακτικό τουρισμό με παράλληλη προβολή όλων των διαφημιστικών spots της Περιφέρειας Κρήτης .      
    

           Δράση 2:

·        τις 3 πρώτες μέρες, και συγκεκριμένα στις 5, 6 και 7 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν Workshops διάρκειας 45΄ από το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης «Wines of Crete» το οποίο θα παρουσιάσει τον Κρητικό Αμπελώνα και τις γεύσεις του. Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει πιο αναλυτικά:

         Ένα 17΄ βίντεο με γερμανικούς υπότιτλους σχετικά με το Κρητικό κρασί, τον Κρητικό αμπελώνα, το τοπίο και τη γαστρονομία

          στη συνέχεια με το παράλληλο σερβίρισμα 3 διαφορετικών κρασιών (που θα αλλάζουν ανά ημέρα και θα υπογραμμίζουν τον ποικιλιακό πλούτο του νησιού) θα παρουσιάζονται σημαντικές πτυχές του Κρητικού κρασιού (ποικιλίες, περιοχές, επισκεψιμότητα οινοποιείων, εργαλεία περιήγησης – σήμανση, ηλεκτρονικές εφαρμογές)

         τέλος θα αναπτύσσεται συζήτηση με τους παρευρισκόμενους λύνοντας απορίες και απαντώντας σε ερωτήματα

Δράση 3

·        Συναντήσεις με φορείς τουρισμού, εκπροσώπους ΜΜΕ εξειδικευμένους σε θεματικό τουρισμό

·        Θα διανέμεται press kit με το προωθητικό υλικό της Περιφέρειας Κρήτης.

anim-v-mathisi_250  30-3-kotsov-200 11-6-foroepilisis-104x50 4-seasons-christmas-360
 
29-8-fpa-400-ban